Aportul zilnic kilojoule pentru pierderea în greutate. 5 răspunsuri

Aport zilnic recomandat de kilojoule pentru a pierde în greutate pentru persoanele care nu o fac.

Cât de mult KJ puteți lua într-o zi?

Reguli pentru utilizarea carbohidraților sănătoși pentru pierderea în greutate Glucidele utile sunt substanțe organice complexe, acestea trebuie incluse în dieta ta în timpul pierderii în greutate. Trebuie să mănânci legume și fructe bogate în fibre. Nu ar trebui să mănânci multă mâncare odată. Este mai bine să împărțiți masa în mai multe părți, mâncați în porții mici.

Poate KiloJoule, sau aproximativ kg calorii pentru un adolescent de sex masculin care face sport. Femeile puțin mai puțin poate. Nicio garantie.

aportul zilnic kilojoule pentru pierderea în greutate

Munca sedentară, ca un angajat de birou, corespunde valorii 1,4 - 1,5 pal. Cu o activitate fizică extenuantă de 2,0 - 2,4 valoare pal.

Informatii suplimentare Un aport zilnic ideal de calorii variază în funcție de vârstă, metabolism și nivelurile de activitate fizică, printre altele. În general, aportul zilnic recomandat de calorii este de 2. Ce sunt caloriile? Caloriile sunt o măsură a cantității de energie pe care o conțin mâncarea sau băutura.

Iei valoarea 4. O femeie adultă are nevoie de aproximativ 9. Energia este necesară pentru respirație, căldura corpului, producerea și regenerarea celulelor, și pentru tot ceea ce se întâmplă în corp.

Cred că dacă primiți sau consumați prea multă energie ceea ce căutam eu și acum speculez eu însumi întrebarea diviziunea diferitelor substanțe, cum ar fi proteinele, grăsimile și carbohidrații, este stresată prea mult și poate duce probabil la dureri de cap, Probleme circulatorii, greață și oboseală. Oricat vrei tu.

aportul zilnic kilojoule pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, acest lucru trebuie compensat cu greutatea și înălțimea corpului. Omul mediu consumă în jur de kcal.

aportul zilnic kilojoule pentru pierderea în greutate

Din care, însă, cel puțin sunt consumate din nou prin sport, mișcare, respirație etc. Sau dacă lucrezi din greu sau nu.

Calculeaza necesarul zilnic de calorii Pierdere în greutate kcal pe kg Ce trebuie sa stii despre calorii Numarul de calorii de care organismul nostru are nevoie zilnic variaza in functie de mai multi factori, precum: varsta, sexul, greutatea si stilul de viata adoptat. Daca vrei sa slabesti trebuie sa consumi mai putine calorii decat ai nevoie pe o perioada limitataiar daca vrei sa te ingrasi, trebuie sa maresti aportul caloric, astfel incat sa depasesti limita permisa. Ce sunt caloriile O calorie reprezinta o unitate care masoara energia. Caloriile sunt de regula folosite pentru a masura continutul energetic al alimentelor si bauturilor. Pentru a slabi, trebuie sa mananci mai putine calorii decat numarul de calorii pe care le "arde" organismul tau in fiecare zi.

Citițiși