Pierderea în greutate pentru meso endomorf

Sunt Endomorf, ma pot antrena asa ca sa fiu Mezomorf? Apropo, ma antrenez la sala deja 4 luni

Ce dietă şi ce exerciţii sunt recomandate în funcţie de forma corpului.

Masa musculara - Forumul Softpedia

Deşi au denumiri ciudate, aceste clasificări ale formei corporale te pot ajuta să îţi personalizezi regimul alimentar şi programul de exerciţii fizice. Astfel, vei slăbi sănătos şi îţi vei menţine greutatea în limitele normale. Există numeroase diete din care poţi alege şi la fel de multe exerciţii fizice pentru remodelarea corporală, dar, ţinând cont de forma corpului tău, ai şanse mult mai mari să obţii rezultatele dorite, într-un timp mult mai scurt.

  • Pierderi de greutate pe termen scurt exemple
  • Puteți face sim să piardă în greutate
  • Tipuri somatice si corespondenta dintre sportul practicat si alura corpului 3.
  • Xs trim burner ultra fast
  • Eco slim virker det
  • SPORTUL SI PERSONALITATEA
  • Sfaturi pentru culturism Cuvântul mesomorph este derivat dintr-un radical din greacă meso sau greacă, "mesos"ceea ce înseamnă ceva legat de "mediu", într-un fel de medie între două extreme.
  • Masa musculara mare mai ales in partea inferioara a corpului Apetit alimentar mare Puternic, dar de multe ori lipsit de energie Predispus la ingrasare Predispus la un metabolism incet — pierderea in greutate se executa foarte lent Predispus la boli de metabolism diabetboli cardiovasculare si afectiuni ale articulatiilor membrelor inferioare genunchi.

Un program de exerciţii care include genuflexiuni sau abdomene cu nemiluita e posibil să nu ţi se potrivească şi chiar să nu te ajute pierderea în greutate pentru meso endomorf să obţii tonifierea la care visezi. Altfel spus, nu toate exerciţiile sunt potrivite oricui.

Dimensiuni ale corpului

Succesul depinde foarte mult de structura exerciţiilor fizice pe care le faci, de ordinea acestora, de modul în care le execuţi, precum şi de episoadele de repetări şi de pauzele efectuate între exerciţii. Recomandări Copiii ii mostenesc pe parinti si la forma corpului Ţi-am pregătit mai jos un ghid de nutriţie şi sport pentru fiecare dintre cele 3 forme ale corpului.

Descoperă tiparul tău şi slăbește în funcție de forma corpului! Pune în practică sfaturile, iar corpul tău îşi va recăpăta forma zveltă pe care ţi-o doreşti.

puteți pierde în greutate face greutăți

Ectomorf, endomorf şi mezomorf: caracteristici ale formei corpului Află în ce categorie te încadrezi: Endomorf — în această categorie intră persoanele care se îngraşă cu uşurinţă şi care slăbesc mai greu. De regulă sunt persoane mai scunde, cu forme mai generoase.

Ectomorf — această categorie este exact opusul endomorfilor. Persoanele cu acest tipar corporal sunt zvelte, de regulă înalte, pot mânca orice fără să se îngraşe, dar nu reuşesc să dezvolte masă musculară foarte uşor.

Mezomorf — aceasta este o combinaţie între endomorf şi ectomorf. Persoanele cu această formă a corpului reuşesc să slăbească rapid şi fără mari eforturi, dezvoltă fără probleme masă musculară, au o înălţime medie şi o constituţie atletică, dar au şi tendinţa să acumuleze rapid grăsime coporală.

bundle de pierdere în greutate

Acum, că ai aflat în ce categorie te încadrezi, îţi va fi mai uşor să adopţi un program personalizat de exerciţii. Dar nu uita: mişcarea este doar o componentă a scăderii în greutate.

Endomorf – caracteristici

Pentru a reuşi să ajungi la greutatea şi la formele corporale dorite, este necesar să îţi schimbi şi regimul alimentar. Despre aceste două aspecte importante — mişcare şi dietă — îţi vorbim în continuare.

Slăbește în funcție de forma corpului. Endomorf: dietă şi exerciţii recomandate Sfaturi de dietă pentru endomorfi Endomorfii sunt cei mai predispuşi la acumularea kilogramelor şi tot ei slăbesc cel mai greu. În principal, cauza îngrăşării este supraalimentarea, deci, implicit, numărul crescut de calorii.

Dacă adăugăm la aceasta şi sedentarismulnu e de mirare că acul cântarului indică o greutate ascunsă cu abilitate de ochii curioşilor.

Sunt Endomorf, ma pot antrena asa ca sa fiu Mezomorf? Apropo, ma antrenez la sala deja 4 luni

Ca să afli câte calorii trebuie să consumi zilnic pentru a-ţi menţine greutatea, se va lua în calcul gradul de activitate al fiecărei persoane.

De exemplu, pentru o persoană sedentară, se va înmulţi greutatea totală cu 31 de calorii, pentru una activă se înmulţeşte cu de calorii, iar pentru una foarte activă, care practică zilnic mişcare, se înmulţeşte greutatea cu 35 până la 60 de calorii.

poate scădea b12 scăderea în greutate

În cazul în care se doreşte scăderea în greutate, se vor scădea de calorii din numărul total obţinut. Dacă aceeaşi persoană vrea să slăbească, va trebui să scadă de calorii din totalul de 2.

Tipul corpului normostenic sau mezomorf Fizicul este caracteristicile de dezvoltare ale părților corpului, ale țesuturilor adipoase, osoase și musculare. Formele, dimensiunile și pentru fiecare persoană sunt programate genetic. Implementarea programului ereditar se realizează în cursul ontogenezei - transformări succesive fiziologice, morfologice, biochimice în organism de la înființarea sa până la sfârșitul vieții. Somatotip Constituția somatică nu este doar fizicul în sine, ci și programul dezvoltării sale fizice în viitor. De-a lungul vieții, corpul uman se schimbă, în timp ce somatotipul acționează ca o caracteristică constantă și persistă de la naștere până la moarte.

Astfel, va rezulta un număr de 1. Dar asta nu înseamnă că trebuie să se epuizeze sau să stea în fiecare zi la sala de sport, din contră.

alimente care reduc pofta de mancare

Este important ca antrenamentul să fie echilibrat, să crească rezistenţa organismului la efort şi să vizeze toate zonele corporale. Endomorfii trebuie să ţintească spre antrenamente de scurtă durată, dar intense, de tipul HIITcardio etc. Astfel de exerciţii trebuie efectuate de 3 ori pe săptămână, putând fi alternate cu alergare uşoară, mers pe josmers pe bicicletă, înot etc.

De asemenea, pentru tonifierea musculaturii sunt indicate exerciţiile Pilatesyoga, cyclingul.

Endo-, mezo-, ectomorfie

Ectomorf: dietă şi exerciţii recomandate Sfaturi de dietă pentru ectomorfi Ectomorfii sunt norocoşi la capitolul dietă, deoarece au tendinţa să ardă rapid caloriile, metabolismul lor funcţionează brici şi pot consuma fără stres carbohidraţi fără grija îngrăşării.

În cazul lor, numărul total de calorii în cazul în care se doreşte menţinerea greutăţii este acelaşi ca în cazul endomorfilor.

În schimb, dacă se doreşte creşterea în greutatese vor adăuga de calorii la numărul total de calorii obţinut. Chiar dacă ectomorfii pot mânca orice fără să se îngraşe, asta nu este o scuză să consume alimente nesănătoase.

Dieta pe bază de plante integrale - Ghid detaliat pentru începători + Plan de mâncare

Dacă vor să ia în greutate într-un mod sănătos, aceste persoane pot consuma alimente de tipul: orez brun, ovăz, quinoacartofi dulci, banane, mango, ananas, avocado, piersici, broccoli, conopidă, varză de Bruxellessfeclă roşie, morcovi, ulei pierderea în greutate pentru meso endomorf cocos şi de măsline, nuci şi seminţe, ouă, peşte gras somoncarne de curcan, pui, vită, muşchi de porc.

Plan de exerciţii fizice pentru ectomorfi Pentru că ectomorfii au o constituţie zveltă şi întâmpină dificultăţi atunci când vor să ia în greutate sau să dezvolte masă musculară, se recomandă exerciţiile de rezistenţă şi anduranţă la efort.

Pentru aceasta, se va pune accentul pe antrenamentele cu greutăţi sau pe cele cu propria greutate şi pe pauzele mai lungi dintre exerciţii. Nu sunt indicate exerciţiile cardio intense.

dieta acnee

În schimb, înotul, mersul pe jos, flotările, genuflexiunile şi ridicările de greutăţi pentru bicepşi sunt indicate. Se recomandă alimente precum ouă, somon, pâine prăjită, carne de curcan sau de vită, şuncă slabă, ciuperci, sparanghelfasole, linte, ardei gras, măsline, ulei de măsline, migdale, căpşune, brânzeturi. Plan de exerciţii fizice pentru mezomorfi Majoritatea mezomorfilor sunt înzestraţi genetic cu o conformaţie atletică, dezvoltă cu uşurinţă masă musculară spre deosebire de ectomorfi şi slăbesc mai uşor în comparaţie cu endomorfii.

Din acest motiv, antrenamentul va fi conceput în principal din exerciţii cardio şi HIIT cu repetări nici prea multe, nici prea puţine şi pauze de de secunde. Alte tipuri de exerciţii recomandate sunt cyclingulrowingul vâslitul şi sprinturile alergări cu viteză crescută pe o anumită distanţă.

Blog despre un stil de viață sănătos. Hernia spinării. Calitatea vieții. Frumusețea și sănătatea » Exerciții 3 tipuri de bază de fizic.

Citițiși