Pierderea în greutate pentru coapsa interioară. Slăbiți pe coapse: așa obțineți picioare subțiri

pierderea în greutate pentru coapsa interioară

Sport și fitness Exerciții pentru coapsele interioare. Exerciții complexe pentru pierderea în greutate și strângerea mușchilor coapsei interioare Care dintre fete în căutarea de atractivaspectul și figura ideală nu s-au deranjat de întrebarea dificilă de a înlătura grăsimea din interiorul coapsei, care, ca un vis rău, bântuie aproape tot sexul corect, mai ales după hibernare?

Dacă sunteți unul dintre ei - nu contează!

Coapsa interioară: TOP 5 exerciții pentru pierderea în greutate

Combinația dintre efortul fizic eficient și alimentația adecvată va avea un efect general de vindecare asupra corpului dumneavoastră și va ajuta la întărirea și strângerea părții superioare a picioarelor din interior, unde nu este ușor să lucrați cu exerciții regulate. Articolul nostru este dedicat unor seturi de exerciții pentru elaborarea mușchilor coapsei.

Vă oferim un set de exerciții pentru internecoapse laterale de la Cindy Crawford. Supermodelul de renume mondial, cu o mare experienta si experienta cu adevarat gigantica in crearea unui corp perfect, este fericit sa ne impartaseasca cu noi antrenamente cu adevarat eficiente pentru a lucra in interiorul coapsei.

Bună ziua de la Cindy Mai întâi gripa de ardere a grăsimilor să sari sau să fugi timp de cinci minute, acest lucru este suficient pentru a se încălzi. Apoi, începem să facem exerciții de încălzire pentru interiorul coapsei. Squat la fața locului, cu picioarele larg răspândite Spatele este drept, genunchiul nu depășește vârful piciorului. Squat, trageți pelvisul înapoi, astfel încât genunchii nu se "scot" în spatele piciorului.

Trebuie doar să faceți 10 repetări, ar trebui să existe trei astfel de abordări.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Dacă sunteți începător, vă poate fi dificil. Nu uitați că încercați pentru dvs.

victoza vă ajută cu adevărat să pierdeți în greutate

Atitudinea ta față de antrenament ar trebui să tremure, ar trebui să simți că exercițiul este prietenul tău, nu un gardian cu un bici. Că veți simți când veți obține rezultatul dorit.

mulethi ajută la pierderea în greutate

Auto-satisfacția, stima de sine va crește, și va exista o dorință suplimentară de a îmbunătăți pierderea în greutate pentru coapsa interioară de a instrui. Continuăm să facem exerciții pentru a strânge partea interioară a șoldurilor - o altă serie de squats este următoarea în linie. Poziția este aceeași ca în primul paragraf. Facem o ghemuire cât mai profundă. Pierderea în greutate pentru coapsa interioară să te ridici, începi să ridici prima picior, apoi cealaltă. Mișcările tale ar trebui să fie ca niște squmo-uri de lupte sumo.

Gentle - spui?

Exerciții pentru coapsa interioară

Dar eficace! Acest exercițiu pentru partea interioară a coapsei nu numai că lucrează la mușchii de care avem nevoie, ci și îi oferim întinderea necesară. Sărind dintr-un ghemuit Exercițiu dificil. Luați-vă o poziție, coborând cu picioarele largi în afară și degetele de la picior, întorcându-se în ghemuit cât mai adânc posibil, apoi săriți ușor, îndreptați ușor picioarele. Apoi, așezați-vă din nou ușor și împingeți-vă, angajând mușchii conducători. Acest exercițiu ajută la strângerea cât mai bună a părții interioare a coapsei.

Nu uita de respirație, nu ar trebui să se rătăcească.

Exerciții pentru coapsa interioară Dermatită Coapsele interioare sunt considerate una dintre cele mai problematice zone ale corpului inferior.

Pe măsură ce expiră, aveți ocazia să vă strângeți mușchii mult mai bine, respirați adânc atunci când faceți o ghemuire, iar când expulzați, expirați cu exactitate tot aerul din plămâni.

Faceți aceste exerciții eficiente pentru partea interioară a coapsei cât puteți, dar fără fanatism. Traversată încrucișată În ultimul exercițiu, noi sari de la unulpicioarele pe cealaltă cu o cruce. Picioarele în poziția de plecare pe care le puteți pune deja puțin, pentru a nu pierde echilibrul într-un salt.

Înclinați-vă piciorul drept în spatele piciorului stâng, răsuciți piciorul drept în direcția opusă și luați saltul.

Bună ziua de la Cindy

Apoi, porniți imediat piciorul stâng în spatele dreptului și efectuați același salt. Mușchii coapsei interioare ar trebui să funcționeze, să le simtă, să se angajeze.

COAPSE Interioare Si Exterioare - Arde Grasimea De Pe Coapse - Antrenament Acasa

Un astfel de complex de la Cindy Crawford, puteți efectua de ori pe săptămână, combinându-l cu un cardio de jumătate de oră. După exercițiu, faceți întinderea astfel încât mușchii să nu se "înfunde". Cum să pompezi coapsa interioară acasă: exerciții eficiente cu propria greutate 1. Mutați pe partea dreaptă, picioarele de-a lungul corpului.

Ridicați piciorul de sus și țineți glezna cu mâna dreaptă. Ridicați piciorul stâng spre dreapta, astfel încât picioarele ambelor picioare să atingă. Scoateți și aduceți piciorul stâng spre dreapta. Tocul stâng se uită în sus. Coborâți piciorul stâng astfel încât să nu atingă podeaua.

sănătatea bărbaților arde burta grăsime

Țineți-vă piciorul drept cu mâna și țineți-l în continuare. Aceeași poziție. Am rupe ambele picioare de pe podea, "bate" din interior cu piciorul inferior pe suprafața interioară a piciorului superior. Picioarele de pe podea nu se pun.

Super idee pentru munca sedentară

De asemenea, stăm pe partea dreaptă, rupând ambele picioare de pe podea. Fără să atingeți podeaua cu picioarele, legem piciorul superior în sus. Ridicați piciorul cât mai mare posibil, încercați să vă păstrați șoldurile în linie. Te simți ars în picioare? Sunteți pe drumul cel bun. Ritmul exercițiului - media, nu grăbiți. Lie pe spate, brațe la o parte, picioare la un unghi de 90 de grade față de corp.

Sfaturi pentru slăbit în jurul coapselor Slăbiți pe coapse: cele mai bune exerciții pentru picioare!

Răspândiți-vă picioarele, șosetele pe sine, reduceți-vă picioarele - șosetele se uită în sus. Împărtășim un mic truc, cum să pompez interiorul coapsei și să-l uniformizăm. Este simplu: secretul este mișcări elastice, iar aceasta este o metodă foarte eficientă. Deci, al cincilea exercițiu repetă al patrulea, dar să-l complicăm cu "izvoare". Totuși, diluează picioarele, dar traversați-le când amestecați de două ori, primăvara.

În sfârșit, în cele din urmă, exercițiul cel mai eficient.

xls pierdere în greutate efecte secundare

Stați pe podea, picioare cât mai largi. Ridicați un picior și duceți-l mai departe spre lateral, faceți super-putere, nu îndoiți piciorul la genunchi. Ține-ți spatele drept. Felicitări, ați făcut-o! După ce ați stăpânit acest complex, puteți să îi spuneți tuturor prietenelor dvs.

Citițiși