Înțeles zona de ardere a grăsimilor

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort. | Body

Antrenamente care ard grăsimi ca slănina într-o tigaie Ai un obiectiv de slăbire pe care încerci să-l atingi?

corpul tău arde grăsime saturată

Dacă încercați să scăpați câteva kilograme, este posibil să fi auzit că merită să încercați să vă exercitați în zona mistică de ardere a grăsimilor. Dar ce este asta, mai exact? Și, mai important, de unde știi dacă ești în locul dulce? Să o descompunem.

Adiponectina- prea frumos să fie adevărat!

Sună evident, dar ce este frecvența cardiacă care arde grăsimile? Frecvența cardiacă țintă este de câte ori inima ar trebui să bată pe minut pentru a vă asigura că inima face exerciții fizice fără a fi suprasolicitată. A respecta această rată înseamnă, de asemenea, că vă deplasați într-un ritm care va promova arderea caloriilor și vă va ajuta să pierdeți în greutate. Corpul dvs. Exercitarea într-un ritm moderat, cu ritmul cardiac ușor crescut, arde mai multe calorii din grăsimi.

Puneți-l la un ritm puternic, care bate puternic, iar corpul dvs.

Calculul pulsului prin formula Karvonen

Dacă rămâneți în zona de ardere a grăsimilor s-ar putea să vă pară cel mai bun pariu dacă încercați să slăbiți. Faptul este că nu contează dacă calii pe care îi arzi prin exerciții provin din grăsimi sau carbohidrați.

cum celebritățile pierd grăsimea buricului

Trebuie doar să arzi calorii, punct. Deci, la ce frecvență cardiacă ar trebui să vizați pentru a vă asigura că lucrați suficient de mult pentru a profita de beneficiile exercițiului? Pentru pierderea în greutate și starea generală de sănătate, trebuie să vă exercitați într-un ritm moderat de cel puțin de minute pe săptămână sau un ritm viguros de cel puțin 75 de minute pe săptămână. Cum să calculați ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor Descoperirea frecvenței cardiace țintă este ușoară și durează doar câțiva pași.

Luați un calculator și începem.

Controlul ritmului cardiac în timpul antrenamentelor cardio

Determinați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim maxim de ori în care ar trebui să-ți bată inima pe minut în timpul exercițiului.

pierde fundal de greutate

Calculați-l scăzând vârsta dvs. Dacă aveți 30 de ani, ritmul cardiac maxim ar fi de de bătăi pe minut bpm. Determinați ritmul cardiac în înțeles zona de ardere a grăsimilor.

Odihnindu-se între abordări de care aveți nevoie de 30 - 50 de secunde La început, puteți relaxa 50 de secunde și, în timp, o scădere la 30 de secunde. Mai departe marți și sâmbătă până la 90 de minute. De asemenea, puteți adăuga 15 - 20 de minute cardio după antrenament.

Acesta este de câte ori bate inima ta pe minut când ești odihnit, ca atunci când te trezești pentru prima dată. Pentru majoritatea oamenilor, este între 60 și bpm. Doar luați-vă pulsul pentru un minut complet - acesta este ritmul cardiac de odihnă.

Care ar trebui să fie pulsul

Determinați-vă rezerva de ritm cardiac scăzând ritmul cardiac de odihnă din ritmul cardiac maxim. Dacă ritmul cardiac maxim este de bpm și ritmul cardiac în repaus este de 60, rezerva de ritm cardiac este de Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,5 și 0,7 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

Scapa De Gaurile Din Fese - Exercitii Pentru Modelarea Feselor Acasa

Dacă rezerva de ritm cardiac este de bpm, ritmul cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate este cuprins între și Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice viguroase, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,7 și 0,85 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

Pentru a vedea dacă vă aflați în raza de frecvență cardiacă țintă atunci când vă antrenați, faceți o pauză rapidă pentru a verifica pulsul timp de 15 secunde și înmulțiți numărul respectiv cu 4.

Pregătirea la intervale pentru nivelul intermediar până la 25 de minute duminică Mersul pe jos minute În faza inițială, nu vă faceți griji pentru cât de intens este antrenamentul, principalul lucru este că acestea sunt în mod continuu. Ceea ce trebuie să vă amintiți?

Oprirea pentru un minut complet vă va încetini inima, deci nu veți obține un număr corect. Dacă este sub intervalul dorit, înseamnă că trebuie să crești puțin intensitatea.

pierderea în greutate în riverdale ga

Dacă depășește intervalul dorit, încetinește. Calculele diferă pentru femei și bărbați? Inimile femeilor și bărbaților răspund puțin diferit la exerciții, așa că există puțin diferite calcule pentru a găsi frecvența cardiacă țintă precisă pentru femei față de bărbați.

Cum să ardeți rapid FAT - 16 moduri

Dar experții spun că aceste variații sunt cu adevărat utile doar pentru sportivii de elită care doresc să devină super-specifici. Persoanele care fac exerciții fizice obișnuite se pot baza pe același calcul de bază al ritmului cardiac.

ce pot lua pentru a arde grăsime

Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor Nu aveți chef să scoateți calculatorul - sau doriți să verificați matematica pe care tocmai ați făcut-o? Iată o idee generală despre cum ar trebui să arate ritmul cardiac vizat pentru exerciții fizice moderate sau viguroase, în funcție de vârsta ta.

pierdeți în greutate de pe degete

Vârstă Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții fizice moderate Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții energice înțeles zona de ardere a grăsimilor

Citițiși