Masa dupa antrenament slabire

masa dupa antrenament slabire

masa dupa antrenament slabire pierderea în greutate a crescut activitatea fizică

Daca planuiesti o sesiune de cardio dimineata, sari peste carbohidrati si bea un shake de proteine, in acest fel o sa arzi mai mult tesut adipos ca si sursa de energie. Cand ai terminat sesiunea de exercitii cardiovasculare este recomandata o sursa de carbohidrati simpli si proteine.

masa dupa antrenament slabire pierderea în greutate menținerea

Dupa un antrenament greu, rezervele corpului tau sunt golite de glicogen si glucoza. In timpul antrenamentului, muschii folosesc glucoza energie disponibila si glicogen energie stocata pentru a avea energia necesara sa faca fata antrenamentului. La un moment dat, nivelul glucozei din sange si glicogenul din ficat si muschi ajung la cote atat de scazute incat nu mai poti executa exercitiile pana la capat.

masa dupa antrenament slabire pierdere de greutate sfaturi în urdu

Pur si simplu nu masa dupa antrenament slabire exista energie pentru ca muschii sa execute exercitiile respective. Rezultatul este pierderea tesutului muscular. Masa de dupa antrenament previne acest proces.

masa dupa antrenament slabire ceaiuri pt slabit rapid

Totodata, permite eliberarea de insulina, unul din hormonii anabolici din corp. Ok, dar daca pudra proteica din zer este o optiune buna deoarece este rapid absorbita de corp, care este cea mai buna sursa de carbohidrati?

masa dupa antrenament slabire cum să eliminați grăsimea pieptului în mod natural

Ei bine, trebuie sa alegem o sursa de carbohidrati cu indice glicemic mare. Este foarte important sa mananci carbohidrati si proteina cat mai repede dupa antrenament maxim 30 — 45 de minute. Raportul optim intre carbohidrati si proteine este de 4 grame de carbohidrati pentru fiecare gram de proteine.

masa dupa antrenament slabire pierde greutatea în funcție de islam

Consumarea unei cantitati mai mari de proteine are un impact negativ, deoarece incetineste rehidratarea si refacerea glicogenului. Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea De exemplu, dupa antrenament poti sa mananci: o banana cu iaurt, un shake proteic in care adaugi dextroza, ananas proaspat cu iaurt sau cottage chese, cartofi dulci, orez cu legume si carne, vita la gratar cu broccoli, o mana de paste cu rosii etc.

Citițiși