Greutăți pentru slăbire

greutăți pentru slăbire

Uite șapte exerciții pe care trebuie să le introduci în rutina ta dacă greutăți pentru slăbire să slăbești. Deci, vrei să slăbești. Ai pus la punct alimentațiați- ai pregătit suplimentele și te-ai apucat de sală. Acum tot ce trebuie să faci este să te antrenezi și să vezi zilnic cum startul de grăsime se subțiază. Dar cum ar trebui să te antrenezi? Care sunt cele mai bune exerciții pe care le poți introduce în rutina ta?

Cât cardio ar trebui să faci? Câte zile de odihnă ar trebui să ai? Ce plan ar trebui să urmezi?

greutăți pentru slăbire nu pierdeți celulele grase

Internetul este plin cu răspunsuri pentru întrebările acestea. Din păcate, majoritatea informațiilor pe care le vei găsi sunt contradictorii. De ce?

Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti?

Pentru că fiecare corp este diferit. Ceea ce merge pentru o persoană poate să fie complet greșit pentru alta.

În realitate, lucrurile stau exact invers.

În cazul acesta, cum te antrenezi pentru slăbit? Unii preferă sesiuni lungi de cardio pe banda de alergat. Alții preferă antrenamentele HIIT iar alții preferă antrenamentul cu greutăți.

Părerea mea ar fi că trebuie să le combini.

All rights reserved doc.

Un antrenament eficient cu greutăți urmat de o sesiune de HIIT îți poate topi kilogramele în plus incredibil de rapid. Totuși, o astfel de abordare te va lăsa absolut frânt. Revenind la antrenamentul cu greutăți și la cele mai bune exerciții pentru slăbit, mai jos ai o listă cu 7 exerciții eficiente pe care trebuie să greutăți pentru slăbire să le faci.

Asta înseamnă că ele lucrează mai multe grupe de mușchi simultan. În plus, majoritatea exercițiilor lucrează grupe mari de mușchi precum spatele și picioarele. Recomandări Îți recomand 3 serii a câte 12 repetări pentru fiecare exercițiu. Timpul de odihnă dintre serii va fi de 30 de secunde. Dacă te odihnești prea mult intensitatea antrenamentului va scădea și vei arde mai puține calorii. Genuflexiunile 7 Exerciții Esențiale pentru Slăbit Genuflexiunile sunt exercițiul pe care trebuie să te axezi.

greutăți pentru slăbire oana radu pastile de slabit

Acestea lucrează majoritatea mușchilor din corp, în special abdomenul și partea inferioară a corpului. Cu cât mai multe grupe de mușchi sunt folosite în timpul unui exercițiu, cu atât mai multe calorii vor fi folosite. De aceea genuflexiunile sunt principalul exercițiu pe care trebuie să te bazezi.

Antrenamentul cu greutăţi: beneficii

Poți încorpora variații ale genuflexiunilor pentru a te concentra pe diferiți mușchi. Genuflexiunile frontale — în care bara este pe partea superioară a pieptului — lucrează mai mult cvadricepsul. Pe de altă parte, genuflexiunile normale cu bara pe spate lucrează bicepșii femurali și fesele — sunt și mai recomandate pentru că folosesc mai mulți mușchi. Distanța dintre picioare are și ea un efect important. Când picioarele sunt apropiate lucrezi mai mult cvadricepsul, iar când acestea sunt mai depărtate lucrezi fesele și bicepșii femurali.

Poți folosi o halteră, gantere, kettlebell sau chiar și greutatea corpului pentru a face genuflexiunile.

  • Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara.
  • Он не собирался умирать.
  •  Вам нужно знать только одно: он будет найден.

Când faci genuflexiunile este cel mai bine să cobori până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Totuși, unii indivizi nu pot face asta — sunt prea înalți sau au probleme — și este recomandat să coboare atât cât se simt confortabili.

Deadlift-ul 7 Greutăți pentru slăbire Esențiale pentru Slăbit După ce am clarificat genuflexiunile, al doilea în top este deadlift-ul. Acest exercițiu nu lucrează doar spatele, ci întărește și crește toată partea centrală a corpului — inclusiv abdomenul — și cea inferioară. Deadlift-ul este foarte important de vreme ce partea inferioară lombară a spatelui este mai slabă la majoritatea oamenilor.

Acest lucru duce la diferite probleme, cum ar fi instabilitatea sau accidentele. Depinzând de puterea antebrațului tău și de cât de bună ai priza, poți folosi straps-uri sau chingi ce îți permit să muți o greutate mult mai mare când antebrațul ți-a obosit.

Totuși acest exercițiu are și câteva beneficii ascunse pe lângă dezvoltarea unui piept cizelat. Împinsul la bancă lucrează pectoralii, deltoizii și tricepșii.

Antrenamentul cu greutăţi: cum ajută corpul în procesul de slăbire

La fel ca și în cazul genuflexiunilor, poți folosi diferite prize și variații pentru a lucra diferite părți ale pectoralilor. De exemplu, împinsul din greutăți pentru slăbire va lucra partea de mijloc a pieptului, cel din înclinat va lucra partea superioară iar cel din declinat va lucra partea inferioară.

Iată 5 sfaturi ușor de urmat, dar eficiente, pentru a pierde grăsimea din burtă. Exercițiile fizice sunt prea dificile și durează prea mult până să observi un progres. Deci, ce ar trebui să fac?

Și priza sau distanța dintre palme joacă un rol important. O priză îngustă va pune la muncă mai mult tricepsul, pe când o priză largă va activa mai multe fibre din piept.

Antrenamentul cu greutăţi: beneficii în procesul de slăbire

Poți folosi gantere pierderea în greutate tracy campoli o halteră când faci acest exercițiu. Deși haltera este de preferat, poți folosi și ganterele dacă ai pectoralii dezvoltați neuniform. Ramatul cu haltera 7 Exerciții Esențiale pentru Slăbit Spatele este cea mai mare grupă de mușchi a trunchiului, ocupând întreaga zonă de la trapez până la șolduri. De aceea ramatul cu haltera este un exercițiu perfect dacă vrei să arzi calorii.

În timpul mișcării sunt implicați marii dorsali, romboizii, mușchii lombari și bicepsul. Din nou, distanța dintre palme face diferența.

greutăți pentru slăbire pierdere în greutate aurora ontario

O priză îngustă va lucra mai bine romboizii, pe când una largă va lucra marii dorsali. Poziția palmei contează și ea. Dacă palmele sunt îndreptate înainte pronație bicepsul va fi activat mai mult, iar dacă palmele sunt îndreptate înapoi supinație greutatea va fi mișcată de spate și mai puțin de biceps. Tracțiunile 7 Exerciții Esențiale pentru Slăbit După ramat, tracțiunile sunt exercițiul ce lucrează aproape tot spatele, în special marii dorsali.

Totuși tracțiunile au multe variații, fiecare concentrându-se pe un mușchi anume al spatelui. Astfel, combinând diferite variații poți obține o dezvoltare echilibrată a spatelui. Sunt o groază de variații pe care le poți încerca. De la tracțiunile clasice cu priză normală, la cele cu greutate adăugată și priză largă sau la cele făcute la scripete.

Poți face tracțiuni cu priza în pronație palmele spre tine ce lucrează și bicepsul, poți face tracțiuni la bărbie greutăți pentru slăbire la ceafă și multe alte variații. Indiferent de preferințele tale, este foarte bine să combini variațiile. Astfel vei arde cât mai multe calorii posibil.

Presa militară 7 Exerciții Esențiale pentru Slăbit Deasemenea numită presa pentru umeri, presa militară lucrează în principal deltoizii și se greutăți pentru slăbire din picioare — astfel îți pune la muncă diferiți mușchi de stabilizare și alte grupe mari de greutăți pentru slăbire cum ar fi picioarele și spatele. La fel ca și în cazul genuflexiunilor sau împinsului la bancă, presa militară se poate face cu gantere sau cu haltera.

Totuși, este de preferat haltera deoarece previne accidentele și ajută cu echilibrul. Poți face presa normală în care bara îți vine până la nivelul pieptului superior, sau poți face presa militară la ceafă — aceasta este doar pentru cei avansați, deoarece este o mișcare foarte periculoasă.

Flotările la paralele 7 Exerciții Esențiale pentru Slăbit În final, exercițiul meu preferat, flotările la paralele.

greutăți pentru slăbire poate pierde in greutate face zumba

Acestea sunt cel mai bun exercițiu pe care îl poți face pentru triceps. Dacă ești începător poți face extensii de triceps la bancă pentru a crește în forță.

greutăți pentru slăbire mâncăruri preparate pentru pierderea în greutate

Dacă cat slabim cu dieta keto mai avansat, poți începe direct cu flotările la paralele cu greutatea corpului sau cu greutate adăugată. Flotările la paralele lucrează tricepsul, pieptul și umerii. Depinzând de poziția coatelor și de unghiul pe care îl are corpul tău față de podea, poți lucra mai mult pieptul sau tricepsul.

Când te apleci în față și lași coatele să iasă în exterior lucrezi mai mult pieptul, iar când ești aproape paralel cu podeaua și ții coatele pe lângă greutăți pentru slăbire activezi mai mult tricepsul. Concluzia Pentru a slăbi trebuie să te concentrezi mai întâi pe nutriție — intră aici pentru mai multe informații.

Citițiși