Cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

Cum să piardă în greutate cu greutate mică

Linia de jos Indiferent care sunt obiectivele dvs. Cu toate acestea, vărsarea de câteva kilograme nu trebuie să implice o revizuire completă a dietei și a stilului dvs. De fapt, făcând câteva mici modificări în rutina de dimineață vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să o mențineți. Acest articol listează 10 obiceiuri simple de dimineață pentru a fi încorporate în regimul dvs. Mănâncă un mic dejun bogat în proteine Există un motiv bun pentru care micul dejun este considerat cea mai importantă masă a zilei.

Ceea ce mănânci la micul dejun poate seta cursul pentru întreaga zi. Se stabilește dacă vă veți simți plin și mulțumit până la prânz sau dacă vă îndreptați către distribuitorul înainte de gustarea de la mijlocul dimineții.

Care greutate cazul

Bea multă apă Începutul dimineții cu un pahar sau două de apă este un mod ușor de a îmbunătăți pierderea în greutate. Apa vă poate ajuta să vă creșteți cheltuielile de energie sau numărul de calorii pe care corpul dvs.

Un alt studiu a descoperit că femeile supraponderale care și-au crescut aportul de apă la peste 34 de uncii un litru pe zi au pierdut 4,4 kilograme în plus 2 kg pe parcursul unui an, fără a face alte modificări în dieta lor sau în rutina de exerciții fizice 5. Ba mai mult, apa potabilă poate reduce pofta de mâncare și consumul de alimente la unele persoane.

cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

De fapt, majoritatea studiilor pe această temă au arătat că consumul de 34—68 uncii litri de apă pe zi poate ajuta la pierderea în greutate. A începe dimineața cu apă și a vă menține bine hidratat pe parcursul zilei este o modalitate excelentă de a stimula pierderea în greutate cu efort minim. Cântărește-te Să urci pe cântar și să te cântărești în fiecare dimineață poate fi o metodă eficientă pentru a crește motivația și a îmbunătăți autocontrolul.

Mai multe studii s-au asociat cu o greutate mai mare în fiecare zi.

Slabesc insa greutatea ramane la fel - Ce se intampla ? pierderea masei grase

De exemplu, un studiu realizat în 47 de oameni a descoperit că cei care se cântăreau zilnic au pierdut cu aproximativ 13 kilograme 6 kg mai mult de șase luni decât cei care se cântăreau mai rar 7. Un alt studiu a raportat că adulții care se cântăreau zilnic au pierdut în medie 9,7 kilograme 4,4 kg pe o perioadă de doi ani, în timp ce cei care se cântăreau o dată pe lună au câștigat 4,6 kilograme 2,1 kg 8.

cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

Cântărește-te în fiecare dimineață poate ajuta, de asemenea, la încurajarea obiceiurilor și comportamentelor sănătoase care pot favoriza pierderea în greutate. Într-un studiu mare, frecvent cântărirea a fost asociată cu reținerea îmbunătățită.

Încearcă GRATUIT un antrenament din programul meu I Antrenament Fesieri Incepatori

Mai mult decât atât, cei care au încetat să se cântărească frecvent au avut mai multe probabilități să raporteze aportul caloric crescut și scăderea autodisciplinei 9. Pentru cele mai bune rezultate, cântărește-te chiar atunci când te trezești. Faceți acest lucru după ce utilizați baia și înainte de a mânca sau bea ceva.

În plus, rețineți că greutatea dvs.

  1. Pagina principala Slăbește în cele din urmă: cu principiul de 21 de zile și fără o dietă agonică Pierderea de kilograme pe termen lung fără să-ți fie foame.
  2. Pagina principala Detoxifiați și pierdeți în greutate.
  3. Cum să piardă în greutate cu greutate mică Înveliți corpul pentru a pierde în greutate
  4. Program slabit gratuit
  5. 10 obiceiuri de dimineață care vă ajută să pierdeți în greutate - Nutriție -

Concentrați-vă asupra imaginii mari și căutați tendințele generale de pierdere în greutate, mai degrabă decât să vă fixați pe mici schimbări de zi cu zi. Ia un soare Deschiderea perdelelor pentru a lăsa lumina soarelui sau a petrece câteva minute în plus în fiecare dimineață vă poate ajuta să începeți pierderea în greutate.

Un studiu mic a descoperit că expunerea la niveluri de lumină chiar moderate în anumite perioade ale zilei poate avea o influență asupra greutății Mai mult, un studiu realizat pe animale a descoperit că expunerea la radiații ultraviolete a ajutat la suprimarea creșterii în greutate la șoarecii alimentați cu o alimentație bogată în grăsimi Expunerea la lumina solară este, de asemenea, cel mai bun mod de a-ți satisface nevoile de vitamina D.

Unele studii au descoperit că îndeplinirea cerințelor de vitamina D vă poate ajuta în pierderea în greutate și chiar poate preveni creșterea în greutate.

cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

Cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu studiu, de femei supraponderale și obeze au luat fie suplimente de vitamina D, fie placebo pentru un an. La sfârșitul studiului, cei care și-au îndeplinit cerințele de vitamina D au pierdut în medie cu 7 kilograme 3,2 kg mai mult decât cei cu niveluri sanguine de vitamina D inadecvate Un alt studiu a urmat 4.

cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

Cantitatea de expunere la soare de care aveți nevoie poate varia în funcție de tipul dvs. Cu toate cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu, lăsarea în lumina soarelui sau așezarea afară timp de minute în fiecare dimineață poate avea un efect benefic asupra pierderii în greutate.

Lumina soarelui vă poate ajuta, de asemenea, să vă satisfaceți nevoile de vitamina D, care pot ajuta la creșterea pierderii în greutate și la prevenirea creșterii în greutate.

cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

Exersați Mindfulness Mindfulness este o practică care presupune concentrarea deplină asupra momentului prezent și conștientizarea gândurilor și sentimentelor tale.

S-a demonstrat că practica îmbunătățește pierderea în greutate și promovează obiceiurile alimentare sănătoase. De exemplu, o analiză a 19 studii a constatat că intervențiile bazate pe mindfulness au scăzut pierderea în greutate și au redus comportamentele alimentare obezitate asociate

cum să pierdeți în greutate în mijlocul meu

Citițiși