Cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul meu. Setarea obiectivelor realiste de fitness

cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul meu

4 sfaturi pentru optimizarea metabolismului

Formula pentru calcularea BPU pentru pierderea în greutate. BPU, ca o componentă a pierderii eficiente în greutate. Considerăm dieta calorică Data vorbirii: Presupun că toți au înțeles deja că pentru o dietă sănătoasă este foarte important să consume macroelemente "de înaltă calitate". Pentru cei care au uitat: macroelementele se numesc substanțe organice direct implicate în viața corpului, sunt proteine, grăsimi și carbohidrați.

Să ne amintim încă o dată cum să calculam corect rata de bpu pentru tine.

Norma de proteine, grăsimi și carbohidrați Voi face o rezervare imediat că vorbim doar despre alimentele de înaltă calitate. Dacă vorbim, de exemplu, despre carbohidrați, apoi în mod autonom carbohidrați complecși care sunt procesate lent de organismul nostru. Plăci de grâu - De asemenea, carbohidrați și norme zilnice de către aceștia pot fi și cadran.

Dar, cel mai probabil, aceste panouri vă vor transforma treptat într-un bun. Deci, există o relație general acceptată de BJW în care corpul uman se simte bine și nu are un stres metabolic.

Aceasta este, dacă nu aveți nevoie să pierdeți în greutate sau să câștigați greutate. Dacă doriți să pierdeți în greutate, Raportul se modifică ușor: 3. Și pentru simularea în masă este necesară creșterea volumului de alimente consumate prin selectarea raportului 1 sau al doilea din nou, în funcție de parametrii corpului.

Calcularea unei norme individuale a BJ Pentru fiecare persoană există o normă individuală de macroelemente necesare pentru metabolismul stabil.

Pentru a vă considera un PP-Shnik complet, trebuie să calculați această rată.

Caloriile sunt unități de căldură sau cantitatea de căldură necesară pentru încălzirea unui gram de apă cu un grad Celsius. Mâncând, o persoană primește energie și căldură. Pentru a menține corpul în formă, pentru a crește sau a pierde în greutate, trebuie să știți câtă hrană trebuie să mâncați, concentrându-vă pe conținutul de calorii. Calorii zilnice pentru femei Corpul unei femei necesită mai puține calorii decât cel al unui bărbat.

Calculați cel mai ușor toate în calculatorul online de mai jos fie că este norma standard sau pentru pierderea în greutate. Rata calculată a KCAL pe zi am denotăm indicatorul zilei.

  1. Ce este vârsta metabolică, cum este determinată şi ce înseamnă cu adevărat | oana-style.ro
  2. Cum pot să pierd greutatea în timp ce alăptează
  3. Acest principiu rămâne constant, indiferent de greutatea pe care trebuie să o pierzi.
  4. Setarea obiectivelor realiste de fitness by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Simplul adevăr despre atingerea scopurilor tale Indiferent dacă doriți să scăpați în greutate, să câștigați mușchi sau să vă măriți rezistența, este important să vă adaptați antrenamentul pentru a vă potrivi obiectivelor.
  5. Setarea obiectivelor realiste de fitness
  6. RMR Ce este rata metabolică de odihnă?

Pentru a obține un rezultat specific, veți consulta cu siguranță un antrenor sau nutriționist. Calculatorul nu ia în considerare numeroasele nuanțe și starea sănătății. Colectați toți indicatorii disponibili.

Acum puteți calcula numărul de bugete, care este necesar pe zi cu o persoană subțire considerăm subțire, deoarece există, de obicei, mai mult :. Luăm procentajul BPU pe zi: Sarcina noastră este de a traduce acest raport în calorii și grame pe care le putem opera în formarea dietei. Pentru aceasta trebuie să știți cât de mult kcal în 1 grame de fiecare macroelement. Pasul 3. Asta e tot!

Am primit norma BPU și în grame și în calorii pentru o zi. Ce nu-mi plac formulele? Apoi am citit mai departe - să vedem exemplul calculului. Exemplu de calcul al normei mugurului Să presupunem că am calculat caloriile zilnice pentru pierderea în greutate până în ziua - kcal în calculator. Acest lucru facilitează foarte mult numărarea. De exemplu, FatSecret și Caloricator. Primul serviciu ajută la urmărirea KBJ-ului zilnic, iar al doilea este convenabil în numărarea conținutului caloric al felurilor preparate de dvs.

Conduceți jurnalul alimentar.

produse detoxifiere si slabire amber hunt pierdere în greutate

Puteți înregistra imediat în aplicația de pe telefon sau în notepad de hârtie. Dar la sfârșitul zilei sumele și numără - cât de mult și ceea ce ați mâncat. Faceți pauze: cadre cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul meu stricte, cu cuvintele: "Oh, Doamne!

cel mai bun mod pierde în greutate rapid femeile cele mai bune opinii de pierdere în greutate

Ieri am simțit mărul și nu l-am cântărit! Cum aflu cât de multe calorii și buget a mâncat acum?!

RMR Ce este rata metabolică de odihnă?

Trăiesc mai ușor. Creați o listă de mâncăruri simple și ușor complexecalculați KBJU pentru ei. Te va ajuta foarte mult când nu există timp, forțe, dorința de a se pregăti pentru feluri de mâncare și mâncarea lor. Vino cu o dietă timp de o săptămână. Plătiți în weekend 15 minute și gândiți-vă la meniul săptămânal sau, cel puțin, de trei zile.

Serios, planificând un asistent foarte bun! Pe baza punctului 8puteți crea și o listă de produse care, de asemenea, recomandă cumpărarea în avans timp de 3 zile înainte.

cum să ardeți grăsimea burtă inferioară aquaban pierdere în greutate pe bază de plante

Deci, veți avea întotdeauna "materii prime", de la care puteți crea ceva "potrivit - util". În momentul de față. Și încep o nouă "campanie cu greutate", pentru că eu, așa cum spune bunica, "simți puțin". Stres, probabil. Voi merge la FatSecret. Proteina este necesară pentru sănătatea dumneavoastră, deoarece este o componentă structurală a enzimelor, receptorii de celule, moleculele de semnal și principalele material de construcții Pentru mușchii și oasele voastre.

Proteinele îndeplinesc, de asemenea, funcții ale transportatorilor, iar componentele de aminoacizi ale proteinelor servesc ca predecesori ai cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul meu și vitaminelor Consumul excesiv de proteine Proteina este necesară pentru sănătatea dvs.

Proteinele îndeplinesc, de asemenea, funcțiile purtătorilor, iar componentele de aminoacizi ale proteinelor servesc ca predecesori ai hormonilor și wolfiecindy pierdere în greutate. Dar când vine vorba de doza zilnică recomandată, opiniile nu sunt de acord.

Cu toate acestea, ar fi rezonabil să urmați numărul lor pentru a vă asigura că nu ați exagerat-o. Americanii consumă cea mai mare parte a întregii cărți pe cap de locuitor în lume - mai mult de de kilograme de carne de porc, păsări și carne de vită pe an, și datele sugerează că este prea mult pentru o sănătate optimă.

Ceea ce este mai rău, majoritatea covârșitoare a cărnii provine de la animalele cultivate în condiții nenaturale Cafoanea căror calitatea este semnificativ inferioară din carnea de cultivată organic, decolorată cu iarbă în pășune animală. Pentru a înțelege de ce consumul de prea multă proteină este o idee proastă, gândiți-vă la următoarele: Când consumați mai multă proteină decât aveți nevoie de corpul vostru, corpul dvs. Acest lucru poate duce la deshidratarea cronică, care a fost găsită în studiul dedicat rezistenței sportivilor.

Ce este vârsta metabolică, cum este determinată şi ce înseamnă cu adevărat

evoluția corpului subțire Această cale joacă un rol important și semnificativ în dezvoltarea multor cancer.

Este, de asemenea, o ajustare importantă a procesului de îmbătrânire. Proteina excesivă are, de asemenea, un efect advers asupra traseului GCN2, care, ca și mTOR, este implicat în procesul de îmbătrânire.

Cum să calculați mai precis normele nevoilor proteinei În această formulă, trebuie mai întâi să determinați masa musculară a corpului dumneavoastră. Pentru a face acest lucru, deduceți procentul de grăsime din corpul dvs. Apoi, multiplicați acest procent în acest caz 0,7 la greutatea dvs. De exemplu, dacă cântărește de lire sterline; 0,7, înmulțit cueste egal cu de kilograme de masă musculară a corpului.

La prima vedere, aceste recomandări par destul de aproape pentru a respinge argumentele. Principala diferență este că, în instrucțiunile Statelor Unite, nu este luată în considerare o masă de grăsime, care poate varia foarte mult de la o persoană la alta, chiar dacă cântăresc la fel. Într-o astfel de afacere nu ar trebui să fie ghici pentru că este prea important. Acesta este într-adevăr singurul nutrient pe care trebuie să-l urmați îndeaproape. Doar înregistrați cu atenție produse adecvate Și cantitățile lor, deoarece rezultatele vor fi inexacte dacă introduceți date greșite.

fibră pentru a ajuta la pierderea în greutate cea mai bună aplicație de măsurători în greutate

Aceasta include persoanele în vârstă, femeile însărcinate și cei care sunt instruiți agresiv sau participă la concursuri. Personal, eu, deși am trecut de aproximativ 9 mile pe zi și tren pentru o oră mai mult decât norma, îmi restricționez încă proteina din 75 g pe zi.

Dar gândiți-vă doar dacă mâncați mult mult mai puțin normă. Este important să înțelegeți că proteina în sine nu este magic Tool. Aveți nevoie de pregătirea puterii pentru a crește mușchiul și pentru a întări oasele.

Dacă aveți cancer, trebuie să aveți grijă deosebită în ceea ce privește stimularea rutei MTOR a excesului de proteine.

În plus față de exerciții, persoanele în vârstă vor fi, de asemenea, utile pentru a crește consumul de leucină. Amino acidul leucină semnalează mușchii pe care trebuie să-l întărească sinteza proteinelor. De fapt, leucina, după cum se arată, stimulează sinteza proteină musculară Chiar și în timpul restricției nutriției sau după probleme fizice pe termen lung. Pentru a determina dacă aveți prea multă proteină, pur și simplu calculați masa corpului dvs. Ideal pentru majoritatea oamenilor Cantitatea este o porțiune chiar pierzi greutatea pe plexus carne în 3 uncii și nu fripturi pe 9 sau 12 uncii!

Setarea obiectivelor realiste de fitness

Astfel, omletul a două ouă vă va oferi aproximativ grame de proteine. Potrivit Dr. În esență, cei care mănâncă mai multe pești decât carnea roșie, consumă automat mult mai puțină proteină. Urmați cu atenție originea cărnii pe care o consumați Calitatea cărnii pe care o consumi este la fel de importantă ca și cantitatea sa. De regulă, singura carne pe care o recomand este, este carnea de animale cultivate pe o pășune în condiții naturale și o iarbă semnată acest lucru este, desigur, se referă atât la produsele lactate, cât și ouăle.

Astfel de carne este mult superioară calității fabricii. Carne de vită și pasăre anorganică vor fi probabil infectați cu erbicide, pesticide, hormoni, antibiotice și altele droguriprecum și OMO de boabe modificate genetic, care sunt de obicei hrăniți animale.

Citițiși