Cum pierd în greutate dormit, De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Dietă în somn: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi

Slăbiți fără exerciții fizice: cum să dormiți bine pentru a slăbi?

cum pierd în greutate dormit

Până înunul din cinci oameni de pe planetă va fi supraponderal, potrivit previziunilor organizațiilor care studiază factorii de risc pentru bolile netransmisibile. Și nu este vorba doar de o dietă inadecvată și de o activitate fizică redusă.

cum pierd în greutate dormit

După cum subliniază mai multe echipe de cercetare, lipsa somnului te împiedică și să pierzi kilogramele în plus. Dacă dormi mai puțin decât cele opt ore recomandate, vei avea dificultăți în slăbit, chiar dacă urmezi o dietă riguroasă. Înoamenii de știință coreeni au realizat că Lipsa de somn este un factor care ne predispune la dezvoltarea obezității și a altor boli.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Medicul susţine că cei care urmează dieta slăbesc în jur de patru kilograme în prima săptămână, la fel fiind în fiecare săptămână ulterioară, un kilogram fiind pierdut în timpul somnului. În plus, persoanele care ţin dieta evită să experimenteze senzaţia de foame sau de pofte. Secretul dietei, respectiv motivul pentru care funcţionează atât de repede, este faptul că este creată special pentru a nu duce la pierderea masei musculare odată cu reducerea cantităţii de alimente.

După ce au analizat date privind sănătatea și obiceiurile a aproape De asemenea, încercările de slăbit s-au dovedit a fi în zadar. Universitatea din Chicago a dat rezultate similare.

cum pierd în greutate dormit

Potrivit biologilor din Universitatea din California de Sud SUAdormit mult la sfârșit de săptămână este de puțin folos. Specialiștii au observat 36 de voluntari care încercau să elimine excesul de greutate.

Crește mai ușor în GREUTATE și în MASĂ - Cea mai simplă cale

Toți urmau o dietă strictă, dar unii petreceau mai puțin de opt ore în pat în zilele lucrătoare și mai multe sâmbăta și duminica. Opt săptămâni mai târziu, sa dovedit că toți participanții la studiu au pierdut aproximativ aceeași greutate.

cum pierd în greutate dormit

Numai cum pierd în greutate dormit persoanele care nu au avut probleme cu somnul, pierderea în greutate s-a datorat în principal scăderii grăsimilor. În ceea ce privește participanții care nu au dormit prea mult, aceștia au slăbit în detrimentul țesuturilor negrase. Cercetătorii americani și belgieni atribuie creșterea în greutate din lipsa de somn hormonii afectând apetitul.

cum pierd în greutate dormit

La 12 tineri, voluntari sănătoși cu deficit de somn, nivelul de grelină a crescut și nivelul de leptină a scăzut. Prima componentă crește apetitul este cunoscut sub numele de hormonul foamei. Al doilea, dimpotrivă, este responsabil pentru sentimentul de sațietate.

cum pierd în greutate dormit

Citițiși