Cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă. 25 de exerciții simple pentru a reduce rapid grăsimea abdominală acasă - Modă -

Cum se reduce grăsimea de pe burtă acasă?
  1. Cum să pierdeți greutatea împotriva geneticii
  2. 25 de exerciții simple pentru a reduce rapid grăsimea abdominală acasă - Modă -
  3. Exercițiu pentru reducerea grăsimilor Șoldurile și burta pot fi locul unde vrei să slăbești, dar corpul tău are alte idei.

Răsuciri: Reducerea abdomenului este probabil cea mai mare provocare pe care trebuie să o întâmpini vreodată. Și cum să reduci grăsimea abdominală prin exerciții?

Chiar și cei care au slăbit se plâng de grăsimea lor încăpățânată din burtă, ceea ce nu pare să dispară.

Meniu cont utilizator

Pentru a obține un stomac plat și atractiv, trebuie să urmați o anumită diagramă dietetică și să faceți anumite tipuri de exerciții pentru a reduce grăsimea abdominală în fiecare zi. Prin exerciții fizice, nu ne referim doar la exercițiile stomacale, ci și la altele. Aceasta include aerobic, Pilates, dans, cardio și Zumba. Chiar dacă burtica ta ar putea fi locul cel mai sensibil la care să slăbești, nu ar trebui să renunți niciodată.

Încercarea este primul pas pentru a avea succes.

Cele mai bune 25 de exerciții de pierdere a grăsimii abdominale pentru bărbați și femei:

Dacă doriți să vă reduceți burta, ar trebui să citiți acest articol care va acționa ca un ghid perfect. Exercițiile pentru reducerea grăsimii din burtă sunt o parte foarte importantă a pierderii în greutate, deoarece vă ajută să vă construiți pe abdomen, dacă sunteți înclinați în culturism sau altfel vă veți face să vă simțiți sănătoși și în formă. Grăsimea abdominală este doar o piedică pentru stilul tău de viață și trebuie tăiată imediat. Există mai multe modalități prin care puteți obține grăsime pe burtă, care pot include alimentația nedocumentată, stilul de viață stresant și chiar consumul excesiv de alcool, care trebuie restricționat la mugur dacă doriți să vă ajutați să trăiți un stil de viață sănătos.

Mai întâi ar trebui să faceți puțină cercetare online dacă doriți să aflați mai multe despre pierderea grăsimii din burtă, dar una dintre cele mai bune părți ale acestui articol este că vă va oferi unele dintre cele mai bune modalități prin care puteți reduce burtica acasă cu unele dintre cele mai ușoare, dar cele mai eficiente exerciții. Cele mai bune 25 de exerciții de pierdere a 12 sfaturi pentru pierderea în greutate sănătoasă abdominale pentru bărbați și femei: Următoarele sunt cele mai bune și mai eficiente exerciții pentru reducerea grăsimii din burtă, care sunt lucrări extraordinare pe stomac, alegeți oricare dintre ele și scăpați de grăsimea din burtă.

Exerciții pentru a reduce grăsimea abdominală: Crunchii se spune că sunt cel mai bun mod de a vă arde grăsimea din burtă.

  • Pentru barbatii cu burtica | oana-style.ro
  • 12 sfaturi: Cum să scapi de burta de bere, chiar dacă nu o consumi - Om Activ
  • Aplicatii de slabit in limba romana
  • 6 pasi simpli pentru a elimina grasimea de pe abdomen

Există o varietate de exerciții de criză pentru a reduce burta pe care ar putea să le încercați. Începeți un exercițiu simplu de crunch, întinzându-vă plat pe pământ, cu genunchii îndoiți și picioarele pe pământ sau De asemenea, puteți ridica pur și simplu picioarele de pe sol făcând un unghi drept cu picioarele. Următorul pas este să vă țineți mâinile fie în spatele capului, fie să le încrucișați pe piept. Inspiră și expiră în timp ce du-te, adu-ți trunchiul pe podea. Acest exercițiu este foarte bun pentru mușchii abdominali și ați putea începe prin a face această criză simplă de zece ori ca începător.

Puteți trece apoi la încercarea Twist Crunches, unde vă ridicați umărul drept spre stânga, păstrând în același timp corpul pe pământ.

12 sfaturi: Cum să scapi de burta de bere, chiar dacă nu o consumi - Om Activ

Odată ce sunteți obișnuiți să răsuciți crunchii, ați putea adăuga pe crunch lateral - adică să vă mișcați picioarele împreună cu umerii de la dreapta la stânga. Crunch-urile laterale te ajută să lucrezi la mușchii laterali.

Cum scapi de grăsimea de pe abdomen fără dietă

Repetați crunch-ul simplu, crunch-ul răsucit și crunch-ul lateral de zece ori. Odată ce ați stăpânit mișcările, ar trebui să treceți la Reverse crunch, adică să vă mișcați picioarele în spate împreună cu mișcările umărului.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale. Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă simplă.

Să trecem acum la Vertical Crunch. Începeți cu o simplă criză și încrucișați-vă genunchii în timp ce picioarele sunt încă sus.

cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă

Acum inspirați și expirați așa cum ați face într-o simplă criză mișcându-vă partea superioară a corpului de pe podea în pelvis. Acum, că ați învățat toate mișcările crizei, cel mai bine este să exersați trei seturi dintr-o singură dată și să vă mențineți burtica în formă. A Twist Crunches: Încercați să faceți câteva exerciții răsucite, cel mai bun exercițiu pentru a reduce grăsimea din burtă, pentru a vă face exercițiile de stomac mult mai eficiente.

Cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă pe podea si pune mana in spatele capului.

  • Cele mai eficiente moduri de a reduce dimensiunea grăsimii și șoldului din burta - Sănătate -
  • Cele mai bune 10 moduri de a reduce în mod natural grăsimea abdominală - Burtă
  • 20 kg pierdere în greutate
  • 21 de moduri rapide de a pierde grăsimea de pe burtă - Pierdere În Greutate

Acum, în timp ce luați prima criză, ridicați tot trunchiul și deplasați umărul drept spre stânga. Reveniți la poziția normală și repetați de cealaltă parte. Repetați acest exercițiu pentru grăsimea de pe burtă de următoarele zece ori și apoi relaxați-vă. De asemenea, puteți lua o pauză de 5 secunde și puteți reveni pentru încă zece. Nu exagerați cu niciun exercițiu. B Crunch-uri inverse: Pentru a face exerciții fizice în sens invers pentru a reduce grăsimea abdominală, trebuie să vă așezați pe podea și să vă așezați palmele pe sol.

Ridicați picioarele în aer și îndoiți-le până ajungeți la 90 de grade.

Politica De Confidențialitate 21 de moduri rapide de a pierde grăsimea de pe burtă Tonificați-vă stomacul și pierdeți rapid grăsimea din burtă cu acest ghid de slăbire final orientat spre modelarea abdomenului. Iată cum să slăbiți cât mai curând posibil. Pierdere În Greutate Dacă ești ca mine, probabil că vrei slăbi și obțineți un stomac mai plat pentru a vă face pantalonii să se simtă mai slabi și pentru a vă spori încrederea într-un costum de baie. Dar există beneficii suplimentare: Studiile au constatat că pierderea grăsimii din burtă poate reduce și riscul de hipertensiune arterială, diabet și accident vascular cerebral! Există o singură problemă: nu este atât de clar care sunt cele mai eficiente modalități de a-ți micșora mijlocul.

Păstrați picioarele suspendate în această poziție. Acum ridicați șoldurile, astfel încât să vă puteți apropia picioarele de piept. Aplicați o presiune asupra abdomenului în timp ce faceți acest lucru.

Acum slăbiți picioarele și aduceți-l înapoi la piept. Repetați de 20 de ori și apoi puteți trece la următorul exercițiu.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

C Exercițiu de minge pentru a reduce burtica: Trebuie să aveți o minge de exerciții. Intinde-te pe aceasta minge. Păstrați partea inferioară a spatelui sprijinită corespunzător. Așezați-vă mâinile chiar în spatele capului. Acum ridică-ți trunchiul de pe această minge prin contractarea abdomenului pentru a-ți trage fundul coastei cușcă la șolduri.

Mingea trebuie să fie stabilă atunci când vă ondulați.

Îndreptați-vă spatele.

Coborâți în jos pentru a face întinderea abdomenului. Repetați aceste 1 - 3 seturi.

cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă

D Crunch vertical pe picior: Întinde-te la parter. Picioarele tale trebuie să fie drepte în sus. Țineți genunchii încrucișați. Acum, țineți-vă mâinile chiar sub cap pentru sprijin.

Contractă-ți abdomenul și ridică umerii de pe podea Picioarele tale trebuie să fie într-o poziție fixă, astfel încât să poți crăpa.

cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă

Puteți face acest lucru de la 1 la 3 seturi repetând 12 la Acesta este cel mai bun exercițiu pentru a reduce burtica E Strângere de braț lung: Așezați-vă pe podea sau chiar o covor va face. Extindeți brațele chiar în spate. Păstrați-le strânse lângă urechi. Ridicați umerii de pe podea foarte atent doar pentru a vă menține brațele drepte.

cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă

Puteți face aceste 1 până la 3 seturi. Exercițiile abdominale pentru a reduce grăsimea abdominală sunt foarte eficiente și dau rezultate rapide în corpul dumneavoastră. Exercițiu cu bicicleta pentru a reduce burtica: Ciclismul este unul dintre cele mai bune și perfecte exerciții de reducere a grăsimii din burtă fără efecte secundare.

Unde mai pui că nu apare doar la bărbaţi. Află cum să scapi de ea. Abaterile în ambele sensuri sunt alarmante.

Culcați-vă pe podea și așezați-vă mâinile în spatele capului. Acum ridicați ambele picioare în sus și îndoiți-le spre genunchi. Scoateți piciorul drept afară și apropiați-l de piept. După ce ați făcut acest lucru, scoateți simultan piciorul stâng afară și aduceți-l la piept. Alternează-ți picioarele ca și cum ai merge cu bicicleta. Continuați să faceți acest exercițiu pentru următoarele două-trei minute înainte de a vă putea opri. Aspirarea stomacului: Acest exercițiu este la fel de important ca și crunch-urile atunci când vine vorba de a-ți pune burtica în formă.

cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă

Aspiratoarele pentru stomac sunt adesea numite poza întinsă pentru pisici sau poza în cel mai bun mod de a diminua grăsimea de burtă puncte.

Citițiși