Beneficiile hiit pentru pierderea de grăsimi. HIIT este cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?

4 săptămâni pierdere de grăsime,

De mare intensitate Interval de formare sau HIIT pare ideal pentru persoanele ocupate care nu au timp pentru regimuri de antrenament lungi, deoarece oferă o modalitate de a obține toate beneficiile de exercitare pe termen lung, în cât mai puțin de cinci minute pe zi.

Ce este cardio HIIT?

Cu toții sunt încurajați să ia mai mult efort, dar nu HIIT deține într-adevăr răspunsul la pierderea in greutate si un stil de viață sănătos? Sau este un alt truc care ar putea fi periculoase pentru sănătatea ta?

beneficiile hiit pentru pierderea de grăsimi cele mai sănătoase cookie uri pentru pierderea în greutate

De mare intensitate Interval de formare, de asemenea, numit de formare Sprint Interval SIT este un tip de antrenament exercitiu care te vede se angajeze în exerciții anaerobe intens pentru perioade scurte de timp, urmate de perioade de repaus în cazul în care vă fie relaxa sau fac exerciții fizice mai ușor. Aceste perioade scurte de exerciții intensive se crede de a arde de grăsime mai repede decât o intensitate scăzută programe de exerciții fizice de durată mai lungă.

Pentru a ajunge la acest exercițiu de stat trebuie să fie intens.

Exercitiile aerobice prin contrast este ceva care necesită o bună aprovizionare cu oxigen și include mai puțin efort intens, cum ar fi mersul pe jos jogging canotaj și similare. În esență, aceasta este orice alt tip de exercitiu cardio, care devine de pompare de sânge și provoacă nivelul Stamina pe termen lung.

Interval de formare este popular cu sportivii care doresc să promoveze performanța, puterea și rezistența. Aceasta ajută sportivii construi niveluri de fitness și durează mai mult la sport și este beneficiile hiit pentru pierderea de grăsimi metodă de formare folosită de alergători pe distanțe lungi, cicliști și similare.

Beneficiile antrenamentului HIIT

De asemenea, este popular cu constructorii organism, deoarece ajuta la arderea grasimilor si promoveaza puterea si masei musculare. Atunci când un test clinic a fost efectuat pe femei, ea a indicat că două săptămâni de mare intensitate interval de formare de aerobic a crescut capacitatea de oxidare a grasimilor in timpul antrenamentului. Femeile finalizat o serie de sesiuni care cuprinde de 10 perioade de patru minute de exercitii fizice intense, intercalate cu pauze de două minute.

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp.

Pe scurt, șapte sesiuni de HIIT peste 2 săptămâni a dus la creșteri marcate ale întregului corp și capacitatea de mușchi scheletic pentru oxidarea acizilor grasi in timpul efortului la femei moderat activ. Potrivit cercetării, Eficacitatea unui protocol de exercitiu de intensitate mare, care implică doar ~ kcal de muncă în fiecare săptămână, pentru a îmbunătăți în mod substanțial acțiunea insulinei la subiecții tineri sedentare este remarcabil Ei au mers mai departe în a spune că, Acest roman paradigmă de formare de timp eficiente pot fi folosite ca o strategie de reducere a factorilor de risc metabolice în populațiile sedentare în vârstă de tineri și de mijloc, care altfel nu ar adera la consumatoare de timp regimurile tradiționale de exerciții de aerobic Cu alte cuvinte, faptul că această metodă exercițiu economisește atât de mult timp înseamnă că mai multe persoane se va face si are beneficii medicale.

Antrenament clasic cardio sau HIIT – care arde mai bine grăsimile?, Pierderea de grăsime vo2max

Există multe exerciții diferite pe care le puteți face, dar un bun exemplu este cu o bicicletă. Mai întâi o scurtă încălzească faza de 5 minute sau și apoi efectuați șase până la opt 30 de secunde de ciclism greu - la fel de repede ca tine poate merge, eventual, intercalate cu 90 de secunde de ciclism ușor între fiecare explozie de energie.

  1. În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.
  2. Cele 9 principii de formare care se aplică tuturor Cel mai bun echipament de antrenament cu greutăți pentru antrenament la domiciliu Exerciții și cortizol Program simplu și eficient pentru a reveni în formă Metoda de antrenament HIIT crește riscul de rănire Ovăzul și numeroasele sale beneficii pentru sănătate Ateliere de explorare psiho-corporală Dependent de zahăr?
  3. Există vreun motiv pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT?
  4. Фонтейн внимательно изучал ВР, глаза его горели.
  5. Scaderea in greutate dupa nastere 4 săptămâni pierdere de grăsime

După ce ați finalizat această serie, HIIT-ul se face! Puteți transfera această idee de a rula, genuflexiuni, canotaj sau orice alt tip de exercițiu.

Care este consumul maxim de oxigen. Definiția mpc.

Ideea este că face acest lucru în fiecare zi, ca o parte regulată a rutina si nu numai stimulează sănătatea dumneavoastră, vă ajută să piardă în greutate și arde prea gras. Nu există nici o formulă specifică pentru HIIT, dar o altă formulă comună este pentru exercitarea care urmează să fie efectuate pe un raport de 2: 1.

beneficiile hiit pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate de grăsime de grăsime smoothie

De exemplu, glisiere pot face 30 - 40 de secunde de sprinturi tare, urmat de 15 - 20 de secunde de mers pe jos sau jogging. În anii Peter Coe, tatăl alergător și Mastermind olimpic Seb Coe, dezvoltat interval de formare, când a fost de formare Seb Coe, oferind sprinturi repetate m cu o a doua pauză de 90 între ele.

Aceste idei s-au bazat pe activitatea de profesor universitar german și antrenor de sport Woldemar Geschler și a găsit eficient pentru creșterea performanțelor sportive și de putere.

Care este consumul maxim de oxigen. Definiția mpc. Exemple de antrenamente eficiente VO2max

Regimul a fost de a efectua trei explozii de 20 de secunde cu bicicleta afară plat intercalate cu două minute de ciclism blând, efectuate ți faci ori pe săptămână, timp de câteva săptămâni. Rezultatele au fost încurajatoare și a inclus ameliora sensibilitatea la insulină și pierdere în greutate.

Un studiu clinic condus de Jamie Timmons este acum realizat pe de voluntari de la Universitatea din Birmingham să examineze dacă 3 minute de HIIT oferă aceleași rezultate ca și metode mai lungi de exercițiu, cum ar fi rularea sau de a merge la sala de sport. Scopul este de a testa dacă HIIT este sigură și în cazul în care este în siguranță atunci când sunt realizate pe termen lung de către persoane non-atletice obișnuite.

Dacă acest lucru este adevărat, atunci se pare că HIIT este ceva ce trebuie să fii atent cu dar, desigur, este posibil ca a fost o coincidență. Oamenii pot experimenta viata in pericol conditii în timpul antrenamentelor - cum ar fi atacurile de cord, care vin în timp ce făcea jogging afară și similare.

Cum diferă HIIT de cardio la starea de echilibru

Chiar si profesionale sportivi super - fit pot prăbuși în mod inexplicabilpe terenul de sport. Cine poate uita Fabrice Muamba fotbalistul profesionist, care sa prăbușit într-un meci de fotbal de anul trecut și a trebuit să fie resuscitat pe teren?

beneficiile hiit pentru pierderea de grăsimi ce arzător de grăsime să folosească

Sa constatat că el suferea de o afecțiune nedetectate, astfel încât nu rezultă în mod necesar că experiența lui Andrew Marr înseamnă că HIIT este rău. Efectele adverse se poate întâmpla oricui. Este HIIT sigur?

beneficiile hiit pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate când ar trebui să mă îngrijorez

Cele mai multe teste a fost efectuat pe tineri, deja oameni se potrivesc, și cercetarea în beneficiile hiit pentru pierderea de grăsimi este necesar să se stabilească exact cum este potrivit HIIT pentru diferite grupuri de persoane; în special persoanele în vârstă, cele cu probleme de sănătate și cei care pot să nu fie ca se potrivesc pentru a începe cu. Persoanele care au hipertensiune arterială și boli de inima existente vor trebui să fie extrem de precaut.

Băutură pentru slăbire pe timp de noapte

NHS sunt recomanda ca niveluri sigure de exercitare convenționale sunt de preferat. Recomandările lor actuale sunt ca 30 de minute de activitate fizica de 5 ori pe săptămână este optim pentru sanatate, pe baza pe analiza riguroasă a tuturor probelor din jurul HITT și după discuții cu experți.

Metodele non-intensive de exerciții, cum ar fi jogging, mersul pe jos și înotul sunt considerate sigure. El spune că a urmat sfatul de a exerciții fizice foarte intense în rafale scurte - pentru că drumul spre sănătate El a fost citat în The Guardian spune ca, Am mers pe o mașină de canotaj și a dat tot ce am avut Deci, a fost HIIT cauza?

Da și nu.

Citițiși